برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و مشاهده صعود رتبه های وب سایت به بالای نتایج موتور جستجو ، این پیشنهادات را دنبال کنید.
۱- انتشار مطالب مرتبط
محتوای با کیفیت نقش اصلی در رتبه بندی موتور جستجوگر شما است و هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. محتوای با کیفیتی که به طور خاص برای کاربر مورد نظر شما ایجاد شده است ، بازدید سایت را افزایش می دهد که باعث بهبود اعتبار و ارتباط سایت شما می شود. مهارت های نوشتن وب خود را کاملاً مرتب کنید.
کلید واژه ها
برای هر صفحه در وب سایت خود یک عبارت کلیدی خاص را شناسایی و هدف قرار دهید. به این فکر کنید که خواننده شما چگونه می تواند آن صفحه خاص را با اصطلاحات جستجو مانند:
کارشناسی ارشد مدیریت مهندسی
مهندسی پزشکی چیست؟
منابع عنوان IX
شفق شمالی
چگونه می توان برای بورسیه تحصیلی اقدام کرد؟
مهلت درخواست
عبارات کلمه کلیدی چندگانه
برای یک صفحه وب دستیابی به رتبه بندی موتور جستجو برای چندین عبارت کلیدی بسیار دشوار است – مگر اینکه این عبارات بسیار شبیه باشند. یک صفحه ممکن است بتواند هم برای “مشاغل مهندسی پزشکی” و هم “شغل های مهندسی پزشکی” رتبه بندی شود. رتبه بندی برای “امور دانشجویی” و “رئیس دانشجو” یا “تبعیض جنسیتی” و “رویه های گزارش خشونت” با یک صفحه بعید است.
اگر می خواهید برای چندین عبارت کلمه کلیدی در وب سایت خود رتبه بندی کنید ، باید برای هر عبارت کلمه کلیدی که هدف قرار داده اید یک صفحه وب جداگانه ایجاد کنید.
قرار دادن کلمات کلیدی
پس از انتخاب عبارت کلیدی برای یک صفحه مشخص ، این سوالات را در نظر بگیرید:
آیا می توانم بخشی یا کل عبارت کلیدی را در URL صفحه (با استفاده از کلمات کلیدی در پوشه ها) استفاده کنم؟
آیا می توانم بخشی یا کل عبارت کلیدی را در عنوان صفحه استفاده کنم؟
آیا می توانم بخشی یا کل عبارت کلیدی را در عنوان صفحه و زیرعنوان استفاده کنم؟
پاسخ مثبت به این سوالات می تواند رتبه شما در موتور جستجو را بهبود بخشد. هر چند طبیعی و کاربر پسند باشید. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید کلمه “مهندسی” سه یا چند بار در URL نشان داده شود یا عبارت Northern Lights در عنوان صفحه و هر عنوان تکرار شود. قابلیت خواندن و قابلیت استفاده هنوز هم بهینه سازی موتور جستجو را خراب می کند.
محتوا
فراتر از URL صفحه ، عنوان و محتوا بیشترین تأثیر را در رتبه بندی موتور جستجو دارد. عبارت کلمه کلیدی خود را چندین بار در سراسر صفحه تکرار کنید – یک یا دو بار در پاراگراف های باز و بسته و دو تا چهار بار دیگر در کل محتوای باقیمانده.
فراموش نکنید که برای برجسته سازی این عبارات کلیدی از برچسب های پررنگ ، اریب ، سربرگ (مخصوصاً H1 )و سایر برچسب های تأکید استفاده کنید – اما در این کار زیاده روی نکنید هنوز می خواهید زبان و سبک نوشتاری شما به طور طبیعی خوانده شود. هرگز نوشتن خوب را فدای سئو نکنید. بهترین صفحات برای کاربر نوشته شده است ، نه برای موتور جستجو.
محتوای خود را به طور منظم به روز کنید
احتمالاً متوجه شده اید که ما نسبت به محتوا کاملاً قوی احساس می کنیم. موتورهای جستجو نیز چنین می کنند. محتوای به طور منظم به روز شده به عنوان یکی از بهترین شاخص های مرتبط بودن یک سایت مشاهده می شود ، بنابراین حتماً آن را تازه نگه دارید. محتوای خود را بر اساس یک برنامه مشخص حسابرسی کنید و در صورت لزوم به روزرسانی کنید.
فراداده
هنگام طراحی وب سایت خود ، هر صفحه شامل فاصله ای بین برچسب <head> برای درج فراداده یا اطلاعات مربوط به محتوای صفحه شما است. اگر سایت CMS دارید که در اصل توسط تیم وب UMC تولید شده است ، این داده ها را از قبل برای شما جمع می کند. با این حال ، برای شما مهم است که با تغییر مرور سایت خود، Metadata را مرور و به روز کنید.
فراداده عنوان
فراداده عناوین صفحه ای را نشان می دهد که در بالای پنجره مرورگر و به عنوان عنوان نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود. این مهمترین فراداده در صفحه شما است. برای کسانی که دارای وب سایت CMS هستند ، تیم وب یک سیستم خودکار برای ایجاد عنوان متا برای هر صفحه وب بر اساس عنوان صفحه شما ایجاد کرده است. این امر بر اهمیت استفاده از عناوین صفحه ای کاملاً فکر شده و غنی از عبارات کلمات کلیدی می افزاید.
فراداده توضیحات
فراداده توضیحات توصیف متنی است که ممکن است یک مرورگر در بازگشت صفحه شما استفاده کند. تصور کنید که این صفحه نمایش پنجره سایت شماست – توصیف مختصر و جذاب آنچه در آن وجود دارد ، با هدف تشویق افراد به ورود. یک توصیف متا خوب معمولاً شامل دو جمله کامل است. موتورهای جستجو ممکن است همیشه از متا توضیحات شما استفاده نکنند ، اما مهم است که به آنها این گزینه را بدهید.
فراداده کلمه کلیدی
فراداده کلمه کلیدی به ندرت برای ترسیم رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می شود. با این حال ، شما باید عبارات کلمه کلیدی خود را از قبل بدانید ، بنابراین افزودن آنها به فراداده کلمات کلیدی ضرری نخواهد داشت. شما می خواهید عبارات متنوعی را وارد کنید. به عنوان یک قاعده کلی ، سعی کنید آن را در حدود ۳-۷ عبارت با هر عبارت متشکل از ۱-۴ کلمه حفظ کنید. یک مثال عالی می تواند “مدرک علوم کامپیوتر” باشد.
یک سایت مناسب لینک داشته باشید
بر ایجاد پیوندهای مرتبط در متن تمرکز کنید. به جای داشتن پیوندهای “اینجا کلیک کنید” ، سعی کنید نام مقصد را بنویسید. “اینجا را کلیک کنید” هیچ ارزش موتور جستجو فراتر از URL پیوست ندارد ، در حالی که “Michigan Tech Enterprise Program” غنی از کلمات کلیدی است و باعث بهبود رتبه بندی موتور جستجوی شما و همچنین رتبه بندی صفحه ای می شود که به آن پیوند می دهید. همیشه با پیوند دادن کلمات کلیدی از پیوندهای توصیفی استفاده کنید – این نه تنها بهینه سازی موتور جستجو را بهبود می بخشد ، بلکه به خوانندگان شما ، از جمله افراد دارای معلولیت یا افرادی که از صفحه خوان استفاده می کنند ، ارزش افزوده دارد.
۵- از برچسب های alt استفاده کنید
همیشه رسانه های تصویری و ویدئویی خود را با استفاده از برچسب های alt یا توصیف متن جایگزین توصیف کنید. آنها به موتورهای جستجو اجازه می دهند صفحه شما را پیدا کنند ، که بسیار مهم است – به ویژه برای کسانی که از مرورگرهای فقط متن یا صفحه خوان ها استفاده می کنند.